نرم افزار کنترلر سی ان سی FC2S

اين نرم ¬افزار، يکي از برنامه¬ هايي است که جاي سخت¬ افزارهاي بسياري را در ماشين¬ هاي کنترل عددي(CNC) و روبات¬ ها و ماشين اندازه¬ گيري مختصاتي (CMM) گرفته است. اين نرم افزار توسعه داده شده¬ ي نرم افزاري مي¬ باشد که در بخش سيستم¬هاي هوشمند (ISD) موسسه بين المللي استاندارد و فن آوري(NIST) در ايالات متحده تهيه گرديده است

اين نرم ­افزار، يکي از برنامه­ هايي است که جاي سخت­ افزارهاي بسياري را در ماشين­ هاي کنترل عددي(CNC) و روبات­ ها و ماشين اندازه­ گيري مختصاتي (CMM) گرفته است. اين نرم افزار توسعه داده شده­ ي نرم افزاري مي­ باشد که در بخش سيستم­هاي هوشمند (ISD) موسسه بين المللي استاندارد و فن آوري(NIST) در ايالات متحده تهيه گرديده است و يکي از برنامه­ هاي به روز و بسيار پيشرفته در اين زمينه محصوب مي­گردد. اين نرم­ افزار به صورت بلادرنگ (Real Time) و در سيستم عامل Linux کار مي­کند.اين نرم ­افزار، يکي از برنامه­ هايي است که جاي سخت­ افزارهاي بسياري را در ماشين­ هاي کنترل عددي(CNC) و روبات­ ها و ماشين اندازه­ گيري مختصاتي (CMM) گرفته است. اين نرم افزار توسعه داده شده­ ي نرم افزاري مي­ باشد که در بخش سيستم­هاي هوشمند (ISD) موسسه بين المللي استاندارد و فن آوري(NIST) در ايالات متحده تهيه گرديده است و يکي از برنامه­ هاي به روز و بسيار پيشرفته در اين زمينه محصوب مي­گردد. اين نرم­ افزار به صورت بلادرنگ (Real Time) و در سيستم عامل Linux کار مي­کند.

 

 
اين نرم ¬افزار، يکي از برنامه¬ هايي است که جاي سخت¬ افزارهاي بسياري را در ماشين¬ هاي کنترل عددي(CNC) و روبات¬ ها و ماشين اندازه¬ گيري مختصاتي (CMM) گرفته است. اين نرم افزار توسعه داده شده¬ ي نرم افزاري مي¬ باشد که در بخش سيستم¬هاي هوشمند (ISD) موسسه بين المللي استاندارد و فن آوري(NIST) در ايالات متحده تهيه گرديده است و يکي از برنامه¬ هاي به روز و بسيار پيشرفته در اين زمينه محصوب مي¬گردد. اين نرم¬ افزار به صورت بلادرنگ (Real Time) و در سيستم عامل Linux کار مي¬کند.
 
قابليت هاي نرم افزار: 
• استفاده از زبان استاندارد RS274 (G & M Codes)
• کنترل همزمان 6 محور و يک اسپيندل، مايع خنک کننده و روان کننده و E Stop
• داراي چندين واسط کاربر متفاوت براي کاربردهاي خاص
• توانايي مکث کردن (Pause) برنامه در حال اجرا و ادامه آن در زماني ديگر
• توانايي استفاده به صورت دستي، تک کد و برنامه ايي
• قابليت تعريف ابعاد ماشين ابزار و پيغام برنامه در صورتي که ابزار بخواهد از ابعاد ماشين خارج شود.
• قابليت نشان دادن خروجي کدها (G-Codes) قبل از اجراي کدها براي جلوگيري از اشتباهات 
• قابليت نشان دادن مختصات هم به شکل نسبي و هم به شکل مطلق
• قابليت تعريف ابزارهاي مختلف
• قابليت نشان دادن ابزارهاي مختلف
 
 
 
مطالب مرتبط
    تنظیمات
    این پرونده را به اشتراک بگذارید :
    Facebook Twitter Google LinkedIn
    برچسب ها

    یادداشت کاربران
    • ali soltanzadeh [ali.soltanzadeh25(at)gmail.com]
      0 Like disLike 1
      سلام خسته نباشید.من میخوام یه سی ان سی درست کنم میخواستم بدونم استپر موتور بهتره یا سروو موتور بهتره در سی ان سی استفاده کنم.البته میخوام دقت بالایی داشته باشه.ممنون میشم راهنماییم کنید.
    درج یک یادداشت :
    نام کاربری :
    پست الکترونیکی :
    وب :
    یادداشت :
    کد امنیتی :
    6 + 8 = ?

    آخرین مقاله ها

    تمامی حقوق این سایت متعلق به کانون آکهی صنعت پایدار می باشد .
    طراحی سایت در : طراحی سایت