فورد فوکوس پرفروش ترین خودرو در جهان

فروش جهانی فورد فوکوس در سه ماهه نخست امسال، به خاطر تقاضای بالای بازار چین و برزیل همچنان زیاد بوده است.
، این خودروساز اعلام کرده تقاضا برای این خودرو به اندازه ای بوده که در سه ماهه نخست سال 2013، فوکوس پرفروش ترین خودرو در جهان باقی مانده است. در مقایسه با همین زمان در سال گذشته، فروش جهانی فوکوس 18 درصد افزایش داشته است. این خودروساز اعلام کرده است که در سراسر دنیا 288724 دستگاه فوکوس به فروش رسیده است.
تقاضای رو به رشد برای فوکوس باعث خواهد شد تا فورد ظرفیت تولید خود را بالا برده و کارخانه پاچکو در آرژانتین را نهمین مرکز تولید این خودرو در دنیا کند.
در ایالات متحده نیز تقاضا برای فوکوس رو به رشد است. در ماه جولای، فروش فوکوس در این منطقه 151549 دستگاه بود که نسبت به همین دوره در سال گذشته 2.4 درصد افزایش داشته است.
فورد، سال گذشته نیز چنین ادعایی برای فوکوس داشت اما تویوتا آن را قبول نمی کرد. این خودروساز ژاپنی ادعا می کرد که کرولای کامپکت خود پر فروش ترین خودروی دنیا است. فورد یک مطلب مطبوعاتی در مورد فوکوس منتشر کرد و تنها چند روز پس از آن تویوتا اعلام کرد که فروش کرولا 100 هزار دستگاه بیشتر از فوکوس بوده است.
رقابت بین این دو خودروساز همچنان ادامه خواهد داشت چرا که تویوتا قصد دارد نسل بعدی کرولا را با طراحی کاملا جدید عرضه کند.
جای تعجب نیست اگر به زودی تویوتا نیز چنین ادعایی را برای کرولا داشته باشد

مطالب مرتبط

: 1392/05/30     : 2754 : 1    : 9 شما نیز به این مطلب امتیاز دهید :
تصاویر این صفحه
تنظیمات
این پرونده را به اشتراک بگذارید :
Facebook Twitter Google LinkedIn
برچسب ها
فورد فوکوس پرفروش ترین خودرو در جهان

یادداشت کاربران
درج یک یادداشت :
نام کاربری :
پست الکترونیکی :
وب :
یادداشت :
کد امنیتی :
7 + 7 = ?

آخرین مقاله ها

تمامی حقوق این سایت متعلق به کانون آکهی صنعت پایدار می باشد .
طراحی سایت در : طراحی سایت